Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Doriann Kronqvist - 15 februari 2012 20:51

Asså jag bara älskar hur det blir ljusare och ljusare på morgnarna.

Dagen känns inte lika långsam då :)

Längtar för övrigt efter solen och värmen också.

Att slippa tjocka jackor och softa få med vännerna på skönare sätt i kvälls värmen^

Av Doriann Kronqvist - 15 februari 2012 20:38

Haaaij....

vad har man gjort idag..? typ nada. har varit i skolan som vanligt för har äntligen blivit frisk igen men sorgligt nog har jag en känsöla av att jag ska bli sjuk för börjar må lite sämre nu :(

aja, hade fotbolls träning igår, första gången på länge p.g.a problem med fötterna, och de gick rätt bra :)

inte alls mycket ont i fötter eller ljumskar efteråt, bara lite öm. när man vaknade då imorse hade jag faktiskt betydligt mindre träningsvärk än vad jag räknat med ^^

sen är det ju sportlov nästa vecka och då ska man åka och hälsa på älsklingen som man inte sett på snart 3 veckor :( längtar såååååå efter honom :3 (*L)

ska väl börja runda av lite, bloggar kanske mer imon ^^ hejhej   

Presentation


Doriann Kronqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport föredrar du? :3
 Fotboll
 Boxning
 Ridning
 Simning
 Löpning
 Handboll
 Annan...
 Jag äter hellre glass^

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards