Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Doriann Kronqvist - 11 februari 2012 08:14

Älskar dig mer än allt annat älskling.
Vet inte vad jag skulle gjort om jag inte hade haft dig.

Du är ljuset som lyser upp mina vägar när det är som mörkast.
Du är väggen jag lutar mig mot när allt annat rasat.
Du är luften jag andas i mina lungor.

Du är mer än guld värd i mina ögon.


När jag har det som jobbigast finns du där.


Vi träffades av en slump över internet mitt i natten.

Jag trodde att du bara skulle bli en chatt-vän.

Du trodde detsamma.


Men när 4 månader hade gått så träffades vi första gången.

Vi sa att de inte skulle funka mellan oss med tanke på avståndet.

Men de funka.....


Du har snart gett mig 7 underbara månader och bara tanken av att få träffa dig snart igen får de att pirra i magen.


Kommer alltid älska dig min underbart söta Östgötare.   


      

Presentation


Doriann Kronqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport föredrar du? :3
 Fotboll
 Boxning
 Ridning
 Simning
 Löpning
 Handboll
 Annan...
 Jag äter hellre glass^

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards