Alla inlägg under oktober 2011

Av Doriann Kronqvist - 30 oktober 2011 22:12

 

Syrran skulle shoppa idag så haka på och köpte denna underbara parfymen, luktar underbart gott och är t.o.m allergi-vänlig! sjukt bra för min del ^^

Har sen träffat rebecca och vi feta oss som vanligt med godis och läsk framför en film (Asterix och vikingarna).

Sen imorgon bär de av till gymmet på förmiddagen och ska riktigt äga ut alla där med mina *host* skillz ^^

Puss :*

Av Doriann Kronqvist - 29 oktober 2011 16:13

usch asså! har gått mer än 1 månad sen jag såg min älskling sist   

saknar honom så sjukt mycket att de nästan gör ont!

han kommer äntligen hit nästa vecka (den 4/11) och längtar extremt!!

älskar min pojk, pooosspoooss     

Av Doriann Kronqvist - 26 oktober 2011 19:03

HejHej!

tro de eller ej men har redan fått klagomål på att jag ska blogga mer.

asså hallå, jag menar, jag har lix bara haft bloggen i drygt några dagar.. haha ^^

men ja, skolan idag då. hände inte mycket men hade matte 1C och de är sjukt svårt :O

fattar ingenting :(

sen tog man bussen hem och hade värsta huvudvärken när man kom hem. NOT NICE!

och när man va hemma så hade underbara mamma gjort hemma gjord Thai-mat :D

KNOW IT

LIVE IT

LOOVE IT!!

Puss och kram skumbanan :*

Av Doriann Kronqvist - 25 oktober 2011 17:20

   Har typ precis kommit hem från skolan och gissa om hur trött man är?! :O helt sjukt asså!  

Vi hade nån gymnasie-information idag på drygt 1 1/2 timme men efter typ 30 minuter börja jag tänka på muffins så lyssna inte alls :/ h3h3

men men, tur man har vänner som säger allt sen ^^   men orkar inte skriva mer nu så PussPuss;*    

Av Doriann Kronqvist - 24 oktober 2011 20:43

Nu har jag startart en ny blogg :)

Min gamla gjorde inte alls som jag ville och den ville typ inte försvinna heller så skapa en ny ^^

Kommer lägga upp bilder, texter m.m om min vardag, följ gärna när jag börjat komma igång ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Doriann Kronqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport föredrar du? :3
 Fotboll
 Boxning
 Ridning
 Simning
 Löpning
 Handboll
 Annan...
 Jag äter hellre glass^

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards