Alla inlägg under juni 2012

Av Doriann Kronqvist - 9 juni 2012 18:49

Funderade på att lägga ner bloggen ett tag men eftersom jag inte har något annat att slössa mitt liv på så har jag den kvar ett tag till x)


har dock inte bloggat på senaste tiden men timmarna, dagarna och veckorna bara flyger iväg nu på slutet så jag tänker inte på de. men slänger upp lite bilder och kanske någon text från den senaste månaden iaf :3   


 

Orgasm: kanske inte låter så fräscht men jävligt goo drink! ^^  


    

Gott såhär en varm kväll i linköping!

 

Blev frukost såhär en dag vid halv 2 när jag och Tony var i stan innan vi skulle träffa Tim. :) 


Mina nya bebisar blev detta då! fick dom för enbart 400 kr! :)

 


sen är jag och Tony fula som vanligt på bussen mot Åtvid.

   


 

att starta sin lördag med 6 km, finns nog inget skönare!


Sen blev första gaddan påbörjar i söndags (3/6), inte riktigt klar än men snart! :)

   

Duschad och sminkad så nu blire påväg mot ask och träffa sina nästkusiner och deras barn :)


Prova ny frisör idag i hbg i förmiddags. Tog fan 4 1/2 timme att bleka och färga :o men men, nöjd över resultatet iaf :) ville inte klippa för ska låta håret växa ut igen.



ajja, detta var lite snabbt av vad som hänt under senaste månaden. blir väl mer senare i veckan eller nästa!


Presentation


Doriann Kronqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport föredrar du? :3
 Fotboll
 Boxning
 Ridning
 Simning
 Löpning
 Handboll
 Annan...
 Jag äter hellre glass^

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards