Alla inlägg under augusti 2012

Av Doriann Kronqvist - 20 augusti 2012 08:39

Hej alla bloggläsare!


Har inte lite fjärilar i magen idag, sitter på tåget påväg mot Helsingborg, påväg mot en ny skola, mot en ny termin, mot nya vänner och nya fiender.
Jag kollade skolan lite med mamma för någon vecka sen och bussen som jag ska byta till efter tåget stannar bara några meter utanför skolan så jag lär ju inte komma försent x)
Men men, jag kanske bloggar ett nytt inlägg i eftermiddag/kväll om hur första dagen gått osv.
~kram


:var btw ute och sprang för nån dag sen och hitta denna söta blomman som blir bloggens pic-of-the-moment!

Av Doriann Kronqvist - 17 augusti 2012 20:58

Hej svejs bloggen!
Har inte bloggat på ett tag för har haft SÅÅÅÅHÄÄÄÄR mycket att göra nu inför skolan och så.
Iallafall, jag, pojkvännen och hans familj åkte ner hitt till Skåne och dom tillbringa 4 dagar här nere med min familj. Under tiden jag var hos dom åkte vi runt lite överallt i landen ,ex Stockholm, Ödeshög, Norrköping, Göteborg, m.m

Men tillbaka till nu:
Idag var jag och mamma och handlade jeans till min syster och köpte då även ett linne/väst på Gina Tricot för 300kr. Ska nog köpa nya skor inom kort, såg att Nelly.com hade.fått in riktigt snygga skor! Men ska ut och springa en runda nu såhär i den sista kvälls värmen så bloggar väll jag mer imorgon :)
Ha det gött!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Doriann Kronqvist

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken sport föredrar du? :3
 Fotboll
 Boxning
 Ridning
 Simning
 Löpning
 Handboll
 Annan...
 Jag äter hellre glass^

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards